Çorum Keklik Tavşan Avı (2012)

Av sezonunun sonu yaklaşmıştık ama hasan abinin güveci kalabalık bir av postasında kaynatamamıştık….ramazan abi bizim köye gidelim demişti ve havanın müsait olduğu bir gün koyulduk yola….ekip tam danger dı :) :) :) ramazan abinin köye gittiğimizde sıcak bir karşılama çay ve mükemmel bir kahvaltı bizi bekliyordu…..kahvaltıdan sonra meraya çıktık hemen,avı erken bitirip güveç in başında muhabbete devam edecektik….mera genişti dağılıp ava başladık….popülasyonun geçen yıllara göre zayıf olduğunu söylemişti ramazan abi ama bize birkaç keklik bir tavşan yeterliydi….kendimi dağlara vurdum hemen zirveden 4-5 keklik uzak uçtu….baktım olmayacak ilhan aga yı bekledim ve tabana tarlara inmeye başladık….koray hocamda geldi dağın yamacında ilerliyoruz ben açıkta hocamla ilhana aga sıkta kalmıştı…..başladı ilhan aganın tüfek patırdamaya…..ardından koray hocam….bende bir taşa oturup onları beklemeye başladım ki koray hocamda bir keklik geçti yanımda aceleyle bir çektim buna çantadaydı…..ne ballı adamım dedim…. :) hocam geldi yamadan devam ediyorduk sera ve aron bir anda koşmaya başladılar….tavşan gitti galiba dedim….hemen ardından alttan küçük bir dereden kalaba bir grup keklik kalktı meşenin içinden yine balım üzerimdeydi hepsi dere aşağı uçtu 1 ide benim üstüme geldi….bir atış daha ve aport….azz daha ilerde bir aron ferması ama kuş kalkmadı….sonra agam uzaktan görmüş kuş uzak kalkmış….seranında fermasında da bir çulluk kaçırdım…oradada ismail,ramazan abi,kürşat abi vardı buluşup 2 nefeslenip  arabaya dönüşe geçtik….tavşanlar temizlendi keklikler yolundu….ateşin başında güveçin pişmesini beklerken muhabbet tavan yapmıştı….güveç yendi tavşan kanı çaylar içildi ve ankaraya dönüşe başladık….bizi ağırlayan ramazan abi ve kardeşlerine teşekkürler….

IMG_8164 (1024x652) IMG_8170 (768x1024)IMG_8173 (1024x768)IMG_8166 (1024x768)IMG_8175 (1024x768)

518 views

Bu Yazı İçin Arama Terimleri:

Bu yazı İç Anadolu Avcıları kategorisine gönderilmiş ve , , , , , , , , , , , , , ile etiketlenmiş. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.